Pentru cele mai recente generatii de telefoane mobile, functie de modelul respectiv, sunt recomandate cel putin trei tipuri de protectii generice.
Daca diferentele dintre huse – care protejeaza integral aparatul, carcase – care garanteaza siguranta reversului, a spatelui, telefonului impotriva socurilor puternice si a zgaraieturilor, si folii – menite a proja exclusiv ecranul, sunt evidente, combinarea judicioasa a acestor trei variabile poate defini formula de protectie de succes.
Husele, indiferent de tipul agreat, flip, book sau slim, au avantajul protectiei integrale a telefonului, cele mai agreate optiuni fiind cele din piele naturala sau ecologica.
Carcasele, care se aplica pe spatele aparatului in acord complementar cu designul repsectivului model si doar acestuia ii asigura protectie anti-soc, au drept cel mai apreciate optiuni de tipomateriale, cele din material plastic incasabil, care preiau si “ingroapa” socurile de impact, cele din fibra de sticla cu efecte similare si cele din plastic cu interior cauciucat, care atenueaza efectele mecanice.
Foliile de protectie sau doar de design, sunt de fapt accesorii complementare atat pentru huse iphone cat mai ales pentru carcase, fiind necesare pentru a proteja ecranul de zgaraieturi, urme de amprente pe display-ul touchscreen si de a evita efectele alterante ale luminii solare excesiv de puternice in anumite situatii de sezon, atat vara dar si iarna. Protectia conferita de acestea deriva din caracterul lor multistrat, al tehnologiilor bazate pe fibre de sticla micronice, fibre optice si fibre carbonice. Fata de foliile de protectie, foliile de design urmaresc doar personalizarea ecranului, fara a presupune volumul suplimentar conferit inevitabil de o carcasa.
Evident, achizitionarea acestor accesorii de protectie a mobilului comporta o multitudine de variabile luate in calcul de clienti: cel mai mic pret, cea mai inalta calitate, notorietatea firmei producatoare, aportul indus de design, moda si trendurile fashion, adica “ce se mai poarta in sezon la o anume colectie vestimentara”, complementaritatea protectiei, garantiile aferente si viteza de furnizare a serviciilor, nu in ultimul rand. In schimb, si cam in ultimul rand, clientii cauta si accepta destul de rar consiliere de specialitate, pentru protejarea investitiei plasate intr-un astfel de telefon mobil, care nu mai are doar functia clasica, cea de comunicare, ci capata o anumita valorizare sociala si de aparteneta la o clasa extracomunicationala.
De retinut faptul ca firmele serioase de furnizare a acestui tip de accesorii premium pentru telefoane si-au consolidat brand-ul prin seriozitate, incredere, prin faptul ca garanteaza calitatea si seriozitatea serviciilor oferite clientilor. Diversitatea modelelor si solutiilor de protectie oferite, materialele rezistente dublate de finisaje discret personalizate, preturile accesibile dar competitive care nu altereaza calitatea sau estetica produsului, toate aceste elemente variabile, justifica praticile de acordare fiecarui accesoriu de profil cu garantii de pana la 24 de luni. Doar intr-o astfel de viziune de afaceri sunt oferite clientului solutii de protectie a telefonului mobil si servicii sigure, bazate pe accesorii originale, de calitate superioara, la preturi competitive.